Mickan fick mig att skratta!!

Här sitter jag vid datorn när mickan berättar att hon beställt löshår
så lycklig som hon är!
jag frågade vilken färg hon hade beställt och hon börjar babbla på att
de fanns massa olika brun färger som var ljusare och mörkare.
hon sa att hon hade tagit de näst ljusaste"brun"

hon kommer till mig med ett leende på läpparna, sen frågade jag vilken sida
hon beställde från, så hon visar och jag kollar in..

Sofia - men mickan här står de ju att man kan beställa flera olika blont?
typ askblont osv..?

Mickan - va göre? faaaaaaan...

Sofia - men spring hem?

Mickan - okejjjjjjjjjjjj HEJDÅ jag kmr tbx glad eller arg

_________________________________________________________
Lyckligtvis nog så har mickan lyckats beställa om :]:]


Kommentarer
Mikaela

hahahahha japp lyckligt vis gjorde jag de :]hahahaha<3

2010-03-21 21:58:52
URL: http://asplundd.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0