har jag vänt på dygnet?

Hej, jag känner att på de här lovet har jag verkligen bara sovit och sovit..
någon annan som känt samma sak?
aja idag vaknade jag kring 2, jessica sovde här iaf..
vi såg hockeyn inatt och jag somnade vid 6 tiden i morse såå jag känner att
jag är verkligen trött.. nu har jag nyss bytt om till innebandy träningen,
så jag ska väl snart börja dra mig ner till bråvalla (;

Några bilder sen nyår :
Efterätten, ignorera att tårtan är äten på.


GOTT NYTT ÅR! 2010;*

Foto; jag x3

De va några som undrade om jag fick bra bilder på raketerna,
och jag må säga att de va ett fåtal som vart okej eftersom
jag använde inte stativet,
jag visar dom i nästa inlägg !
kram /s


Kommentarer
Miranda

bilderna blev säkert as snygga, för du är ju kung på fota<3

2010-01-04 23:22:51
URL: http://mirandas.devote.se
Anonym

asbra på fota du är!:D

2010-01-27 18:49:06
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0