kärlek-så jävla underbart

Jag tror jag är världens lyckligaste person just nu,
att få känna styrkan i sig själv.. att känna hur mycket man verkligen tycker om någon
är det inte underbart? jag bryr mig inte hur ung eller hur gammal du är,
du är världens vackraste och det ska du veta! du gör mig till världens lyckligaste person.
när jag ser dig imorgon kommer jag kasta mig i dina armar och bara drömma mig bort!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Ni får en bild på mig och emma idag!

en tjej som är goo och glad, älskar dig vännen!

Kommentarer
emma

Åh va kul att du mår så bra:) älskar dig också!

2010-06-01 07:47:46
URL: http://hopppom.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0