tillbaka.

måste få börja inlägget med ett ha-ha!
jag må då säga att jag har haft riktigt roligt, kan tyvärr inte visa bilderna
från strapatsen nu eftersom jag har min kamera hos johannes..

-vandrade lite mer en 1mil
-gled nedför en brant backe och trodde att en liten kvist kunde rädda mitt fall
-snubblade på en sten och fick brännmärke på knät
-gick över en läskig bro(som inte vart de sen)
-årets första dopp
-sov utomhus
-brände mig i ansiktet
-gick till kanot centret nånting i bjurholm?
-fick en kanot, en kille tog kort på oss från nån tidning
-vi paddlade iväg så duktiga som vi var
-krockade i någon sten
-gick på grund
-krockade i en sten till och kanoten välte och vi for iväg med strömmen..(kamera killen for förbi och tog kort)
-blöta kläder
-vi hade en paddel så jag paddlade själv enda till lunch stället(under vägen tog kamera killen kort på oss)
-paddlade och paddlade tills vi var döda och framme
glömde säkert någonting nu, men de kommer nog upp när jag har bilder att visa er ;D
de blir kanoners!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0