sry för dålig uppdatering...

...jag ska bättra mig!! just nu sitter jag i pyamas vid datorn och har endas tagit på mig sockar?!?
hm.. ska nog börja dra mig neråt och va lite social :)

DE ÄR JU SOM SAGT PÅSKLOV NU!!!
de är ba att säga till om ni vill hitta på nått..
känns lite tomt att mickan ska va i fjällen exakt hela lovet...

jag ska nog till stugan idag eller imorgon, skönt skönt
sen kommer de bilder från Isaks hockey lag som jag och Frida tog i tisdags..
Mikaelas Färgning:
Före
Första färgningen
Andra färgningen
Tredje färgningen
ps, bild lånad från r8lover@bdb
Fjärde färgningen+löshår
ps, bild lånad från r8lover@bdb
Hon lär nog färga en gång till när hon kmr hem från fjällen!!
Säg vad ni tycker?

Oj de här vart ett långt inlägg.. men nu ska jag ut och gå med jessica!
Kramar S♥

Kommentarer
Anonym

säg åt henne att använda silverschampo efter sista färgningen,annars kommer hon få piss gult hår, använd silverschampot max 4gn,finns annars risk att håret blir grått.

2010-04-06 14:52:00
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0