övik

Jag är i övik med mickan, vi ska snart ner på stan...
igår var vi i hörnett från typ 12-22 riktigt trevligt, vi kom dit och sen mötte vi nisse vid matsborgen vi gick vidare och mötte anton och jonas, sen drog vi till anton och lyssnade på typ hans basmusik!?!? sen gick vi upp på
ett tak... som gick inge vidare för mig kanske? höjdrädd som jag är..
sen satt vi där upp och ba snacka osv, sen skulle nisse hem och käka nått så jag och mickan
stannade med jonas och anton, så senare gick vi ner för att jonas vart oxå hungrig
och då gick jag och mickan och passade på att käka
så de började regna (MYCKET) så vi satt på några solstolar i regnet och käka ;o
sen efter vår romantiska måltid så gick vi till nisse där han och kalle va, och sen gick vi ut och mötte nån
elin, så sen mötte vi jonas och sen hem till nisse igen........................
sen gick vi ut och mötte anton vid de dära taket så gick dom upp så drog jag och mickan
för vi tyckte de sög just då.. ;););)
sen efter ett bra tag kom nisse elin anton och beson för jonas och kalle hade gått på statoil och käka.

oj vad jobbigt.. orkar inte berätta mer... haha men vi va iaf med
Nisse,Jonas,Anton,Beson,Sacky,Danne,Kalle sen träffade vi kevin osv..
oj juuste... amanda och elin oxå

MEN NU SKA VI TILL STAN HEJDÅ

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0