Visste du..

att jag vill ha - mat ?
att min senaste kyss - var med viccy ?

att jag lyssnar mest på - musik ?

att jag pratar - nästan för mycket ibland ?

att jag inte gillar - att jag inte har varit i övik på lovet... ?
att min första riktiga kyss - var med sebastian ?

att jag avskyr när folk snackar - en massa strunt och skit ?

att jag tycker kärlek är - både bra och dåligt ?

att jag gillar att - idrotta och vara i övik ?

att jag alltid kommer att - vara den jag är ?

att jag är hemligt förälskad i - ÖVIK! ?

att sist jag grät var - över 1 vecka sedan ?

att min mobiltelefon är - en gamskrutt just för tillfället ?

att när jag vaknar på morgonen - så ligger jag alltid kvar tills jag somnar om ?

att innan jag går och lägger mig - sitter jag alltid vid datorn ?

att idag har jag - varit ute och gått med Mickan ?

att jag just nu tänker på - att göra klart de här ?

att i kväll ska jag - vara med Mickan ?

att i morgon kommer jag - fara till skolan ?

att jag hoppas - att jag kan fara till övik snart ?

att jag verkligen vill - ha maaaat ?

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0