Julklappar!

hejsansvejsan!
de har varit många som har frågat vad jag fick i julklapp osv,
så då får ni väl kolla här :):)
ursäkta bilderna, + josse har gjort min sweetie makeup.. kanske inte passar in men ;)
se och stå ut
______________________________________________________________________


stativ från mamma och pappa<3
hyllor och sånt till mitt rum från mamma och pappa?<3
+ göra om mitt rum, börjar riva tapeter ikv lr i morgon..

Smycke träd de svarta från mamma och de silvriga från mormor<3

shower peeling och ansiktsmasker från viccy<3

sockar och sånt från mormor<3

hårinpakning från mamma och pappa<3
body lotion och hårspray från lillebror<3

Present kort på åhlens från lette<3
Present kort på bio från kusinerna johansson<3
Pengar från morfar,farmor,farfar m.m<3

vantar från jessica och amanda<3

58 olika ögonskuggor den större från storasyster och den andra av amanda och jessica<3

DC skor från mamma och pappa <3
_____________________________________________________

sen fick jag lite kläder och sånt (:
puss/ s<3

Kommentarer
Frida Nilsson

hahaha! sockarna är från mormor! du hade så bråttom med att öppna allt, svar JA!

2009-12-26 23:52:45
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0