FRÅGESTUND AVSLUTAD! svaren kommer nu

Här kommer svaren från frågestunden .. de vart mkt mer frågor en jag trodde ;p

vem är din bästa vän?? svar:Viccy och Jimmy, men såklart finns de många andra vänner som är viktiga!
Varför är jag så otroligt cool?? :) svar:jadu felicia du är bara cool ;);)

har du nån gång tänkt på klippa kort hår? svar:asså nä faktiskt inte.. inte på de senaste året iaf

varför tycker du om att vara målvakt? svar:oj den va svår... kan man säga att man gillar att fånga bollar (A)?

Hur bra är XRAY enligt dig!? :D svar:om jag får va ärlig tycker jag inte att de är så himla gott.. så de får en 4a :)
från 1 - 10 du väljer :D

vad hette din förra blogg? har du tagit bort den? svar:jag har haft ett antal bloggar innan den här..
tänkte du på www.busigafiia.blogg.se eller www.sofiasriktiga.blogg.se ?? isf så har jag tagit bort båda..

bästa minne ;)? svar: jag har många bra minnen... men jag må då säga att jag har sjukt många med emma jimmy och anton, från 6an.. sen har jag många minnen med olika personer som man aldrig glömmer heller. :)
snyggast i nian ;)? svar: jadu dom som är snygga är väl.. jonathan,jimmy,carl,martin i think?
roligaste i sommras ? svar: konfan var nog de roligaste på sommarn !!

är du oskuld? svar:nej de är jag inte

vad e det mesta du gjort med än kille? svar:ger den övre frågan svar?!?!?

vad är din favorit färg? :) svar: de är nog röd.

hur lång är du? svar: ja vad kan jag va mellan 172-175 cm?
hur mkt väger du? svar: de vet jag faktiskt inte ;s
är du nöjd med ditt utseende? svar: jag kan inte säga att jag är missnöjd
men de är klart att de finns saker som jag skulle vilja ändra på..

vad är din favorit artist/grupp? svar: oj .. jag har faktiskt ingen favorit grupp eller artist :s
jag lyssnar på allt möjligt :)

favorit film och favorit skådis? :) svar: twilight, robert pattinson

är jag snygg? svar: men visst äru de emil nord ;);)

favorit ställe? svar: min säng kanske?!?!?

om du skulle vilja flytta till ngt annat ställe än hörnefors vars skulle du då vilja flytta? jag vet inte:s,

kanske trosa??

vem är bäst? :D svar: de är många som är bäst.. men inte bättre en mig right?

är du nöjd med din klass vem är den bästa tjejen i klassen och vem är den bästa killen?
vem är den bästa läraren?
förklara varför :)
svar: alla tjejer i klassen är bra.. men den som står mig närmast är nog mikaela, och samma med killarna,, men den som jag känt längst och som betyder grymt är jimmy :), och bästa läraren är helt klart ulrica.. hon har hjälpt mig med sjukt mkt !! och förklara vet jag inte vad jag ska säga på:s:s

favorit klädesmärke? svar:de har jag faktiskt ingen aning om :s

Är du LGBS? svar: men danne de vet väl du lrhur ;);)?

vad är det absolut roligaste att göra och vad gör dig lyckligast? svar:de roligaste jag vet är nog att stå i mål.. och fotografera,
och de som gör mig lycklig är min familj vänner!

sportar du? svar:ja de gör jag.. innebandy och fotboll

läget? svar: jo de är kanon, själv då callee ;)?

vem är den BÄSTA du vet? svar: oj den bästa jag vet, är nog mina syskon!!
din bästavän? svar: fortfarande viccy och jimmy
e du nöjd med din hår längd och färg? svar: ja de är jag, annars skulle jag nog inte ha så här?

vrf är du så fin? svar: hah oj tack! men de är ingenting jag kan hålla med om
sommar eller vinter? svar: sommar
skulle du våga klippa av ditt hår till axlarna? svar: jo nog skulle jag våga de.. men då skulle de vara
en extremt bra förklaring till att göra de :P

är du in love? svar: nej de är jag inte

har du några mvg? i vilka ämnen isånnafall? :D svar: nej jag har inga mvg(a)

vem är din idol? svar: CARL VESTMAN!!

Hoppas ni är nöjda med svaren!! :)
PUSS/s

 


Kommentarer
nyfiken

är du oskuld? svar:nej de är jag inte



med vem?;);)

2009-08-30 17:07:51
den bäste

sista frågan och svaret var bäst!

2009-08-31 21:59:54
viccyy

Griseknova är min bästavän<3

2009-09-05 14:18:57
URL: http://vickenyfiken.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0