NY START, NY DESIGN, NYA BILDER

Hej, nu är jag tillbaka! många har undrat varför jag inte har bloggat på över 1månad nu
och de beror på att jag har haft någon insperation och knappt några bilder att visa er.. så då kände jag ingen mening med att blogga när inläggen bara blir tråkiga!
men nu har jag mycke bilder och annat att visa och berätta för er :)
Idag har vi operation dagsverk så jag är hemma och städar.. har bara mitt rum kvar nu ;);)
så jag ska göra klart de sen ska jag på utvecklingssamtal kl 4!
förresten.. om min design inte syns eller fungerar för er testa tryck F5

Ser ni att jag har slingat håret :):)?

Jag
Foto; Josefin Strömberg
Redigering; Jag
Kamera+objektiv; Nikon D60, sigma 70-300mm 1:4-5.6

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0