helt slut

♥Ska snart hoppa i sängen, har varit på moppekurs idag efter skolan
och efter de for jag och mickan till mariehem och såg lite fotboll, sen sprang jag runt och letade älskling.
haha när vi kom fram så satt vi på hans rum, snackade osv.. kan kunde inte ses så länge eftersom han hade
spanska prov i morgon, för att han far till turkiet imrn den lyllosen!
sen gick vi ut och gick ett tag, sen följde vi han hem osv:]:]:] sen gick vi till bussen som igentligen inte gick... men
vi fick åka med endå! ;)

imorgon blir de skola, sen måste jag nog plocka undan på mitt rum och börja tänka på vad jag ska ha
med mig på strapatsen eftersom jag ska nog till amanda hela helgen (y) hon fyller ju år på lördag oxå<3
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0