sliten krigare.

Hej!
här sitter jag och drack nyss varm choklad, har fruktansvärt ont i min hals... sjuk snart kanske?!?!
aja, veckan har gått as fort, tycker inte ni? iaf så hade vi frilufsdag och jag var i agnäs
fett roligt att umgås med emma.. vi har inte haft tid att snacka och ha roligt med varandra
på sistone förutom på tyska lektionerna men, tack för en bra dag :):)
lägger in bilder och kanske en liten sweet film på ems, hööööjj!
___________________________________________________________________
Dras alla vänner bort?!?, eller
är de bara jag som känner fel...
mina vänner är de bästa som har hänt mig
jag älskar er de vet ni!<3

Ni som vet att de berör er... ta åt er
ni är världens bästa, utan er vore inte jag
den jag är idag,

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0