livet leker, lekar gillar väl vi alla?

gosing om FRÅGESTUND!:
gillarumej?

tyväär så är frågestunden över..
men jag kan va snäll att svara endå, och de är ju klart jag gör ;)
_____________________________________________________________________
Vi vann matchen idag.. skönt att hålla 0an sista matchen,
bra spelat tjejer ;p
2-0!!

bilderna som jag lovade er igår kan jag inte lägga ut en
pgr av att jag inte har haft tid med att göra klart dom en.. har så mkt annat att göra, men så snart som möjligt är dom klara :)
sen kommer bilderna på mitt hår oxå,, håll koll nu...


Viccy
Foto;jag

Nu måste jag återgå till min städning... puss/ s


Kommentarer
Hanna

Tror du man är fett aviis på dej elr? ;o

2009-09-12 16:37:51
jessicaN & viccypiccy

fin blogg soffe nu taggar vi våra planer:]

2009-09-12 16:42:05
URL: http://gaysha.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0