Om mig!

Namn: Sofia Nilsson

Ålder: 15

Ursprung: Sverige

Godaste glassmaken: isglass

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: tveksamt

Sover du tungt: ibland jaa

Drömmer du mardrömmar: någon gång händer det

Trivs du med ditt jobb: går i 9an på grunskolan

Höger eller vänsterhänt: Höger

Hur många kuddar sover du med: 4st, jag minskade antalet efter att alla ramlade ner från min
säng.. "sov med 7kuddar förut"

Morgon eller nattmänniska: Nattmännsika

Vad är viktigast för dig: Familj,vänner, idrott och min bäbis"kameran"

Är du kittlig: hm... jaa säg de inte till nån

Snarkar du: i april-09 opererade jag mig och skrapade på en körtel som ligger mellan nästan och halsen, innan den operationen snarkade jag som en MAN.. och då menar jag de verkligen,
jag kunde inte sova bra på nätterna, och operationen hjälpte verkligen :)

Om de är något mer kan ni gärna fråga, svarar på allt :)
ni kan även kolla mina frågestunder här
i april-09 opererade jag mig och skrapade på en körtel som ligger mellan nästan och halsen, innan den operationen snarkade jag som en MAN.. och då menar jag de verkligen,
jag kunde inte sova bra på nätterna, och operationen hjälpte verkligen :)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0